Jadłospis 30.11- 4.12.2020 r

Poniedziałek

  1. śniadanie: Chleb graham (mąka pszenna) z masłem, sałata, pomidor, mielonka, herbata z -miodem naturalnym,
  2. obiad: Zupa fasolowa z mięsem,ziemniakami, (śmietana) bułeczka z serem( twaróg, mąka pszenna, mąka pełnoziarnista) sok.

Wtorek

  1. śniadanie: Chleb pszenno-żytni (mąka pszenna, mąka żytnia)z masłem, ogórek świeży, almetta (mleko) kawa zbożowa (jęczmień, żyto) z mlekiemwarzywo.
  2. obiad: Pieczeń rzymska (jajka, bułka tarta) w sosie własnym(śmietana 12%) makaron pełnoziarnisty (mąka pszenna,mąka pełnoziarnista) surówka z ogórka kiszonego z pora, lemoniada z cytryną.

Środa

  1. śniadanie: Chleb graham (mąka pszenna), z masłem, pomidor, jajko gotowane, kakao naturalne(mleko) z miodem, owoc.
  2. obiad: Kotleciki z piersi kurczaka (mąka pszenna,bułka tarta,jajko), ziemniaki puree (masło), Surówka z kapusty kiszonej, sok jabłkowy

Czwartek

  1. śniadanie: Chleb graham (mąka pszenna) z masłem, sałata, pomidor,ogórek świeży,papryka, kiełbasa krakowska,ser (mleko), herbata z -miodem naturalnym.
  2. obiad: Zupa jarzynowa (śmietana,seler) budyń (mleko) z sosem owocowymlemoniada z pomarańczy.

Piątek

  1. śniadanie: Chleb graham (mąka pszenna), z masłem, dżemem niskosłodzonym, ryż na mleku, warzywo.
  2. obiad: Filet z dorsza w panierce (bułka tarta, mąka pszenna, jajka), ziemniaki, Surówka z kapusty kiszonej, Herbata żurawinowa z miodem naturalnym.

Do przygotowania posiłków używane są przyprawy: pieprz, ziele angielskie, liście laurowe, majeranek, oregano, bazylia, tymianek, zioła prowansalskie, sól , jarzynka bez soli oraz świeże zioła, Zgodnie z informacjami od producentów użyte produkty gotowe np.: kakao, herbata, miód naturalny, koncentrat pomidorowy, produkty z mięsa, mogą zawierać śladowe ilości alergenów glutenu, laktozy, soi, orzechów, selera i gorczycy.

Składniki alergenne zostały wyróżnione pogrubioną czcionką.

Dzieci między posiłkami dostają wodę niegazowaną. W razie braku jakiegokolwiek produktu jadłospis ,może ulec drobnym zmianom.