Łańcuch na choinkę.
„Kreciki” wykonywały łańcuch na choinkę z kolorowych pasków papieru, sprawdzały który łańcuch jest najdłuższy. Pomagały sobie nawzajem podczas łączenia łańcucha w całość.
Grupa „Kreciki" kolejny rok pozostaje w tym samym składzie. Są już 4 i 5 latkami, nadal przewagę w grupie mają chłopcy, ponieważ jest ich aż 16-nascioro, pozostałe 9-cioro dzieci to dziewczynki. „Kreciki" mają bardzo chłonny umysł, szybko przyswajają i zapamiętują nowe informacje i wiadomości, lubią dyskutować oraz relacjonować swoje przeżycia. Grupa jest żywiołowa, wesoła, ruchliwa oraz czasami głośna. Dzieci mają dużo energii, lubią zabawy ruchowe, zabawy przy muzyce, chętnie układają puzzle, układanki, klocki. „Kreciki" bardo dużo nauczyły się w zeszłym roku i w tym liczą na jeszcze więcej.
„Kreciki” wykonywały łańcuch na choinkę z kolorowych pasków papieru, sprawdzały który łańcuch jest najdłuższy. Pomagały sobie nawzajem podczas łączenia łańcucha w całość.
6 grudnia „Kreciki” znalazły w swojej sali zapełnione buciki mikołajkowe, które wcześniej przygotowywały, list oraz zapakowany prezent. Z ogromnym zainteresowaniem słuchały czytanego listu, sprawdziły też co znajduje się w paczce oraz w bucikach. Oto fotorelacja.
Podsumowaniem tematu kompleksowego o owocach była sałatka owocowa. Dzieci rozwijały samodzielność poprzez mycie owoców i ich krojenie. Zachowując przy tym wszelkie środki ostrożności. „Kreciki” z chęcią częstowały się sałatką i ze smakiem ją jadły.
„Kreciki” bardzo lubią wykonywać prace plastyczne. Tym razem malowały drzewo za pomocą gąbki maczanej w odpowiednich kolorach farb. Przy okazji utrwalały nazwy kolorów. Rozwijały kreatywność i pomysłowość. Dbały również o estetykę pracy
„Kreciki” wybrały się do parku w celu poszukiwania oznak jesieni. Dowiedziały się czym się charakteryzuje pora roku- jesień. Słuchały odgłosów lasu- wiatru, ptaków, zwierząt, zbierały kolorowe liście, zwracały uwagę na kolory, kształty ,zbierały dary jesieni- szyszki, żołędzie,itp.
„Kreciki” rozpoczęły pierwszy etap nauki czytania- inicjacja według w/w metody. Polega ona na zademonstrowaniu dziecku jak się pisze jego imię. Dzieci rozpoznają i wyszukują swoje imionka poprzez łańcuch ćwiczeń i zajęć podczas których porównują zapis imienia własnego (czyli ilość i kształt liter) z imionami kolegów.
Biuletyn Informacji Publicznej Nasza strona na Facebooku Zobacz mapę strony Wyślij email Deklaracja dostępności