Dzieci wspólnie tworzą z naturalnych okazów przyrodniczych makietę lasu.

Jeżyki- nasze różne formy aktywności

Każdego dnia dziecko oprócz zabawy dowolnej podejmuje wiele aktywności zorganizowanych. Oto niektóre z nich -  prezentowane na zdjęciach: zajęcia plastyczne, muzyczne, ruchowe, matematyczne, regionalne, inscenizacje, kodowanie, zabawy z kinezjologii edukacyjnej P. Dennisona – ruchy naprzemienne. To tylko wybrane aktywności, jedne z wielu.

Wszystkie jednak łączy jedno:

„Bawimy się ucząc, uczymy się bawiąc”

Dzieci siedzą przy stoliczkach i malują farbkami  akwarelowymi  koszyk.
Dzieci wspólnie tworzą z naturalnych okazów przyrodniczych makietę lasu
Wszystkie dzieci z grupy wraz z nauczycielką siedzą na dywanie z utworzona makietą lasu.
Pięcioro  dzieci pełniących role w inscenizacji  „O dębie co żołędzie rozdawał”
Pięcioro  dzieci pełniących role w inscenizacji  „O dębie co żołędzie rozdawał”
Dzieci stoją w linii prostej trzymając się za ręce, pozostałe czworakują pomiędzy nimi
Dzieci siedzą na dywanie  i grają na dzwonkach chromatycznych
Dzieci siedzą na dywanie  i grają na trójkątach i kołatkach
Po dwoje dzieci przy stoliku -  układają obrazki liści i jeża wg otrzymanego kodu.
Czworo dzieci przy stoliku segreguje figury wg kształtu.
Dzieci wykonują ruchy naprzemienne
Troje dzieci na dywanie układa na szarym papierze kwiatki z wzoru haftu borowiackiego
Zamknij menu
Wróć na początek strony